Höstkläder

Så här mitt i högsommaren börjar höstkläderna dyka upp i butiken. Som alla ni som läser min blogg vet är jag svag för Odd Mollys vackra kläder, men även Ester Elenora tycker jag har mycket fina, kvinnliga kläder.


Dessa bilder är så fina, och ger mig en skön känsla för den höst som kommer så småningom



Stickat, stora sjalar (som Ester Elenora gör fantastiskt vackra), jeans och sköna stövlar är så jag vill klä mig när hösten börjar komma

 





En stickad poncho tycker jag ser så höstmysigt ut. Den här från VILA tycker jag mycket om. Jag vet inte hurpass mycket jag själv skulle använda en poncho, men varje höst tycker jag att det är så snyggt när jag ser det på andra. Kanske jag väljer en poncho istället för en tröja denna höst, och då tycker jag mycket om den här milda naturvita färgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0