Dagens stora fråga....

Åh, vaknar upp till en strålande solig dag med en helt blå himmel. Det spelar ingen roll att semestern är slut, för det är lördag, vilket innebär ledig dag :)


Idag känner jag mig som i sången Lazy song..."today I don´t feel lika doing anything, nothing at all" så idag blir det återigen en dag på stranden.


Dagens stora dilemma är bara att bestämma sandstrand eller klippor? Nära eller långt borta? Ett ställe med mycket folk och service, elller ett ställe där man kan vara ganska själv och ha mycket utrymme? Vilken utsikt känner jag för att ha idag?


Stora frågor att brottas med :)


 

Hit?

 

Eller hit?


Först ska jag iallfall ut i trädgården, bryta av ett långt grässtrå, sätta mig på trägolvet och leka med katterna. Livet är ganska gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0