Tacksam...för så mycket

Idag är det söndag och jag funderar på veckan som har gått, och skriver ner allt jag är tacksam för. Denna vecka har varit en fantastisk vecka och det finns mycket att skriva på den listan

* Jag är så tacksam för alla mina kära vänner. Att ha vänner som peppar, stöttar och på alla sätt skänker glädje är en ynnest, och ni lyfter mig

* Jag är tacksam för att jag fått några fina eftermiddagar med dottern, trots att denna vecka varit pappavecka

* Jag är tacksam för en ljuvlig dag på Säröhus. Älskar allt med det stället, och att ligga i en massagefåtölj och se ut över havet, solnedgången och fyrarna som tänds - det är ett ögonblickets lycka

* Jag är tacksam för en mycket intressant dag med inspirerande föreläsningar jag fick vara med på i torsdags, trots att jag inte jobbar för samma företag längre

* Jag är tacksam för en arbetsintervju som gav mig massor av feelgood. Nu hoppas jag bara på positivt besked nästa vecka. Håll alla tummar och tår!

* Jag är tacksam över att solen sken idag, och gav mig härliga vårkänslor

* Jag är tacksam över mitt hem där jag mår så bra. Särskilt när det är nystädat som nu :)

* Jag är tacksam att vi har en så fin inrättning som bibliotek, med ett överflöd av böcker att välja på. Och det är gratis

* Jag är tacksam över att jag hade dubbeltimme på ridningen denna vecka

* Jag är tacksam över att en vän tog med mig på en föreläsning om tonåringar som jag inte ens hade vetat om att den var annars


Ja, listan skulle kunna göras lång denna vecka. Hoppas ni också har haft en fantastisk vecka. Vad är ni tacksamma för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0