Myskläder

Söndag brukar innebära mysdag för många. Antingen om du är trött efter en sen óch rolig lördagskväll eller bara vill ta det lugnt och mysa hemma är det skönt med mjuka, bekväma kläder.


Jag älskar velourkläder när jag hemmamyser. Ofta har jag velourbyxor och en tröja till, ibland matchande hoodie


Men min nya mysfavorit är Fonda Dress från Odd Molly. Den är mjuk och skön som myskläder ska vara, men den är också såpass snygg så jag kan ha på mig den och gå bort någonstans i. När jag var på Säröhus i veckan minglade jag runt på hotellet i min sköna klänning, och när jag var färdig i relaxen var den helt underbar att ta på sig. Den är kvinnlig och fin i modellen, och jag bara älskar den. Jag har den vita på mig idag, färgen heter chalk, men jag är sugen på en till, kanske i en mörkare färg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0