Love and other drugs

I helgen har jag varit på bio med dottern. Vi såg Love and other drugs, som hade premiär i fredags. Jag tycker filmen var väldigt bra, men kanske lite väl sexig för att ta med en snart tonårig dotter på.


Filmen handlar om Jamie- Jamie är en slipad säljare inom den cyniska läkemedelsbranschen. Med sin charm och skärpa gör han succé och inget verkar stå i vägen för hans lysande karriär. Tills han möter Maggie, ett yrväder vars enda fokus ligger i att ta tillvara på allt vad livet har att erbjuda. Jamie blir förälskad men är han villig att ge upp sina drömmar för en kärlek som omöjligen kan ha en framtid?

Jag kan verkligen rekommendera denna film, och ger den en fyra i betyg. Det är så mysigt att gå på bio. Borra ner sig i biofåtöljen, öppna godispåsen och se filmen med så bra ljud och på en stor duk gör upplevelsen total. Jag går ganska ofta på bio, och tycker det är vardagslyx.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0