Underbar vinterdag vid havet

Här kommer bilder på mig för första gången på bloggen :) Jag och dottern tog en härlig promenad vid havet igår. Solen sprack precis igenom molnen. Jag älskar havet, vid alla årstider. Jag tycker överhuvudtaget att alla årstider har sin charm.




Utsikt över Askimsviken







Kläderna jag har på mig är Odd Mollys Magnolia Dress i rouge, grårosa underklänning från Cream, röd kofta från Boutique Christina O, svarta benvärmare från Lindex, stövlar från Vagabond och min Nylon Parker Coat i powder från Odd Molly











Ryggen på denna klänning är så vacker. Fördelen med foton bakifrån är att jag ser att det är dags att boka in ett besök till frissan ;)











Dessa fina foton är tagna av dottern. Hon är väldigt fotointresserad och fick ny kamera med olika objektiv och filter i julklapp och i födelsedagspresent. Hon skriver en fotoblogg ni kan läsa här www.mizzmizzie.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Bina - everydaymolly

Ohh vilka vackra bilder! Jag lägger dig i favoriter direkt för att kunna återkomma när jag har lite mer tid att "lära känna".



Trevlig helg!

Kram //Bina

2011-02-18 @ 20:17:43
URL: http://bina.se
Postat av: Christina

Vad fina bilder din dotter har tagit!!

Kram

2011-02-18 @ 20:22:46
URL: http://www.mollymera.blogspot.com
Postat av: balansilivet

Vad roligt Bina! Vad roligt att du gillade mina allra första bilder :) Det kommer fler bilder imorgon, efter dagens fina skogspromenad:))) Vädret är fint och jag vill ut, och dottern vill använda sin nya kamera. Perfekt kombination. Välkommen tillbaka! Kram Ansi

2011-02-18 @ 20:24:00
Postat av: balansilivet

Tack Christina! Hon är så intresserad av fotografering, och håller på att lära sig allt. Pratar bara fotografering numera....och förra veckan fyllde hon tolv år. Hoppas hennes intresse håller i sig :)

2011-02-18 @ 20:26:09
Postat av: Kattis.

Gud så fina bilder jättevackra och du är kanon fin.. vad duktig hon är på att fota Miranda <3

2011-02-19 @ 10:53:46
Postat av: balansilivet

Tack Kattis! :) från både mig och dottern :))) Solen skiner idag också, men idag är det dags för hemmet att fräschas upp, och sen en liten promenad iaf och tanka mer solenergi :)

2011-02-19 @ 12:16:14
Postat av: Anonym

hej jag undrar om du är intresserad av att sälja odd molly jackan hör isåfall av dig till min email

kram tania

2013-08-19 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0