Sommarlängtan

Såhär en gråmulen tisdagsmorgon med regnet hängande i luften och rapporter om storm och orkanbyar runt om i södra och västra Sverige längtar jag till sommar, sol, varma vindar, hav och sköna, lata dagar på stranden. Ett klädmärke som jag tycker har fantastiskt vackra sjalar, Ester Elenora, har även flera härliga klänningar i sommarens kollektion. Tunna, vita, härliga....och bilderna väcker längtan till månaderna då man inte behöver klä på sig flera lager för att stå emot kalla vindar











 

Underbara sjalar. Jag har en, men vill nog ha en rosa också :)

En härlig vinterbild också, men en helt fantastisk sjal, som jag höll i min hand, men sen la tillbaka. Det ångrar jag för nu är de slut överallt. Skönt med en varm, mjuk sjal att ha både runt halsen eller om axlarna när det är lite kallt på kontoret

 

En fin klänning till ett bra pris. 299 kr på Kapp-Ahl. Då jag gillar rosa ska jag kolla in den klänningen i affären. Kanske den får flytta hem till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0