Morgonyoga




Onsdagar brukar jag alltid åka till gymet för ett skönt yogapass på morgonen. Idag kände jag mig trött både till kropp och själ när jag åkte, men efter en timmes yoga är det helt bortblåst. Idag hade vi en annan instruktör, då den ordniarie visst var här just nu:


Miami! Sverige i februari med minus sju grader ute.....inte är det väl någon som vill åka hit då ;)))  Fast jag hade nog kunnat tänka mig två veckor i Miami...

 

Yoga är ett bra sätt att väcka kroppen och fylla den med ny energi. Ibland tar det emot, som det gjorde för mig i morse, men det är då kroppen behöver det som mest. Det behöver inte vara en hel timme om tiden är knapp, men några solhälsningar för att komma igång kan du göra varje morgon (hm, det ska jag säga till mig själv varje morgon!!) Från att varit helt energilös känner jag mig nu fylld av energi för att möta denna dag.

Och solen skiner ute! Kan det bl annat än en bra dag??

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0