Mer eller mindre?

Idag var jag inne på en blogg jag läser ibland, men inte varit inne på ett tag, http://ulrikagabriel.blogspot.com/. Där hade hon gjort en förfrågan bland sina läsare vad de helst vill läsa om, och det som fick flest röster var:

* självkänsla


* livsbalans


* medveten närvaro


* positiv energi


men även må-bra tips fick många röster. Om ni som läser min blogg är någotsånär lika hennes läsare, känns det som om jag är ganska rätt ute med vad jag vill fylla min blogg med.


Jag ser att det är en del som läser i bloggen varje dag, men det kommer inte så många kommentarer. Och det är helt ok. Jag skriver här för att dela med mig av allt jag har tagit del av genom åren, och allt jag har lärt mig. Min målsättning är att inspirera och kanske så frön till en mer positiv tillvaro. Men jag skulle bli jätteglad över din feedback om vad just du vill läsa om. Vilka områden intresserar dig? Vad vill du hitta här när du går in?

Ha en fantastisk dag, och njut av solen idag igen :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0