Melodifestival

Så då har jag hört de sista låtarna i det sista kvalheatet på årets upplaga av Melodifestivalen, och som vanligt tycker jag det är skiftande kvalitet på låtarna, men överlag tycke jag att kvällens program var det bästa i år, och mina två favoriter ikväll är Melody Club


 

och även den sista låten, som sjöngs av en grupp jag aldrig hört talas om innan, Love Generation


Det ska bli spännande att se om de låtarna går vidare. Själv engagerar jag mig aldrig tillräckligt för att ringa och rösta. Jag hörde att det bara är ca 10% av tittarna som röstar. Brukar du rösta? Vad tyckte du om kvällens program? Vilka var dina favoriter?


Kommentarer
Postat av: balansilivet

Nähä, gick inte så bra för Melody Club. Men vad Linda Bengtzing har mycket energi i sina låtar jämnt. Trallvänliga, och så är hon så vacker tycker jag :)

2011-02-26 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0