Första månaden har gått :)

Idag är det en månad sedan min blogg startades. Min duktiga dotter hjälpte mig att fixa med allt det tekniska, och gjorde själva bloggen. Sen tog det ytterligare ett par dagar innan jag skrev det första inlägget, och detta inlägga är det 100:de.


Det är så roligt att skriva om allt det som inspirerar mig, och som jag vill dela med mig av till er som läser. Det är också roligt att se hur snabbt antalet läsare av bloggen har ökat. Jag blir så glad varje morgon när jag startar upp bloggen och ser att det är många som har hittat hit, och att kommentarer ökar.


Jag hoppas att ni också hittar saker som inspirerar er!





Glöm inte tävlingen där vinnaren dras ikväll. Priset är boken Kärleken, lyckan och meningen med livet, som är ett fyrverkeri i att skapa sig ett gott liv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0