99 saker att göra.....

Ikväll börjar ett program på TV6 som jag hoppas blir intressant, nämligen 99 saker du måste göra innan du dör





Ikväll startar Erik & Mackans nya programserie "99 saker man måste göra innan man dör" . I det första avsnittet betar de av The Big Five (noshörning, buffel, elefant, leopard och lejon) i Sydafrika och börjar på sin resa genom USA. 21:00 har programmet premiär på TV6


När jag bodde och arbetade i New York i början av 90-talet pratade jag och en kollega länge om att köra tvärs över hela USA, men det blev aldrig av. Det är något jag skulle vilja göra. Åka på safari lockar också, så jag har stora förhoppningar om att denna programserie kommer starta massor av drömmar.


ska du se?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0