Mellandagsrea

Idag börjar årets största rea - mellandagsrean. Ska ni ut i affärerna och leta efter fynd? Jag brukar tycka att det är jobbigt att trängas med alla människor, och köpa saker man kanske inte hade köpt annars, bara för att det är bra pris.


Men i år hade vi tänkt ge oss ut och köpa lite nya kläder till dottern, men då hon fortfarande har över 39 graders feber blir det istället en lugn dag hemma, se på film, mysa, vila. Och de kläderna hon behöver, tex ett par nya jeans får vi köpa till fullpris en annan gång. Det går bra det också :)



Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Har fyndat två örngott som jag planerat att köpa i ett par år. Hade dessutom tur-skulle lägga en beställning på en webshop men väntade några timmar tills jag kollat min mail-där låg en rabattkupong med 20% rabatt-tackar tackar. Försöker i år att på mellandagsrean handla förnuftiga saker som jag behöver-inte bara för att det är rea.

2011-12-27 @ 10:28:35
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vill inte springa på stan och trängas bland alla hysteriska männsikor. Det brukar dessutom inte finnas särskilt många fynd. Den riktiga rean kommer sen i januari-februari. Då precis innan vårnyheterna ska in i butikerna.

2011-12-27 @ 16:49:15
Postat av: balansilivet

Anna: Rea är bra just för att handla sådant man ändå tänkt köpa, fast till bättre pris :) Köpte dotterns Hunterstövlar på rea efter sommaren, halva priset. Det gillade jag!



Hanna: Jag håller med om att de där riktiga fynden är inte så många, och numera går jag bara och tittar efter sådant jag ändå hade tänkt köpa. Dottern behöver lite nya kläder så det var mest till henne vi skulle kolla, men med hög feber får det vänta tills hon är frisk igen

2011-12-28 @ 09:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0