Jul

Trots feber och sjukdom blev det julafton hos oss också ;)


Lite julmat går ner iallafall, men godisbordet i hörnet får jag nog ha för mig själv :))

 

 

Och mer godis i julklapp (undra om det är någon som vet att jag älskar choklad ;)) plus ett par nya tofflor, en jättesöt figur i tovad ull som dottern har gjort och en digital köksvåg så jag kan laga efter alla sorters recept.


Med feberrosiga kinder öppnas årets största julklapp, ett digitalpiano med stativ så det kan bli mycket övande på pianot under kommande år.


 

Det går knappt att ta ett foto här hemma utan att någon katt också fastnar på bild ;)


Hoppas ni alla haft en riktigt bra jul! Nu ska det bli skönt att slänga sig i soffan med en bok och en hög med chokladpraliner, både köpta och hemgjorda.

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, nu blev jag ju tvungen att leta efter alla katter du pratade om. ;) Till slut så hittade jag en...men det var ju bara på de två sista bilderna. ;)

2011-12-24 @ 21:43:08
URL: http://helenamnet.blogspot.com/
Postat av: balansilivet

Haha, ja men de är med på massor av bilder som jag inte lagt upp på bloggen ;) Det går knappt att ta en bild utan att en katt finns med någonstans på ett hörn

2011-12-25 @ 11:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0