Jul-TV

Nu när det bara är en dryg vecka kvar till jul finns det många jul-TVprogram att välja på. Jul med Ernst har blivit en tradition för mig att titta på. Premiären är 19 december




Från förra årets julprogram tog jag med mig tipset om att lätt göra fågelmat själv, med margarin och havregryn. Gjorde flera sådana bollar förra vintern.


Just nu småtittar jag lite på Tinas Julkök på TV4. Leila brukar också ha någon form av julprogram, likaså Pernilla Wahlgren, så om man vill se när de fixar julmat och julstämning på TV finns det mycket att välja mellan.



Kommentarer
Postat av: Mira

Ser också fram emot ERNST!!! Tycker han ä mysig!

2011-12-16 @ 01:36:22
URL: http://mirasmarang.blogspot.com
Postat av: balansilivet

Ja, Ernst julprogram är bäst! :)

2011-12-16 @ 20:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0