Förmiddagsfika ;)

Eller elvakaffe som det kallas för...men jag gillar ju inte kaffe, utan föredrar te. Till dagens fika, som består av en hembakad lussekatt, har jag valt julmust för att få den där rätta julkänslan :)


 

Glasassietten som lussekatten ligger på har jag fått av min mamma för många år sedan, när hon rensade. De har överlevt varje rensning jag gör, för jag använder dem relativt ofta. Varje gång vi äter tårta använder jag dessa tallrikar, och när vi fikar till att lägga kaka på, eller när katterna ska få en skvätt grädde då använder jag dem också. Jag tycker om dem, så de kommer nog få stanna ett bra tag till :)


Kommentarer
Postat av: Therése

Jättefina. Jag förstår dig. Jag har hur många udda assietter som helst. Bra med rejäla grejer som håller!! Och passar till allt.

2011-12-08 @ 18:41:26
URL: http://www.nogg.se/missu
Postat av: balansilivet

Bra med saker som håller ja :) fast jag vill inte ha för mycket prylar. Jag har sex av dessa och det är allt jag har utom matservisen

2011-12-08 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0