Värmande i höst

Om man ska tro modevisningar och modereportage i tidningar blir ponchon superhet i höst. Ett plagg som är både snyggt och användbart, utomhus så här i början av höstsäsongen och senare i vinter kanske inomhus. På mitt jobb är det rätt kallt på kontoret och det kan vara skönt att dra på sig något värmande när jag sitter vid datorn och skriver.


 

Ponchon kommer i massor av varianter och i olika färger. Alla kan hitta en som passar.

 



Om du själv har varma färger på hy, hår och ögon, kanske rött, kastanjebrunt, guldblont hår passar du bäst i varma färger på kläder. Varma färger som tex beige, brunt, rost, grönt (som i denna poncho)






Odd Mollys variant av poncho denna höst. Inte riktigt i min smak. Men den hade varit fin att kombinera med denna klänning, som jag gillar


 

Om du har kalla färger tex svart, grått, askblont hår passar du bäst i kalla färger som svart, grått, marinblått, pastellfärger.

 


Den här mörkgråa från Odd Molly gillar jag. Den hade passat perfekt med kläder jag redan har. Själv har jag kalla färger, och är enligt färganalystermer en sommar så den här mörka gråa är den mörka basfärg som passar mig bäst.


 
Den här rosa från Love Forever gillar jag också, och den finns även i en ljusare grå.


Kommentarer
Postat av: Yve

Jag tycker det är svårt att veta vilka färger jag har. Nästa vår/sommar tänkte jag belöna mig med en färganalys. Har som mål att minska några storlekar och då behöver garderoben förnyas.

2011-08-31 @ 22:53:20
Postat av: balansilivet

Vad härligt att se fram emot, men kanske det blir en ännu större inspiration att gå ner i vikt om du känner dig fin under tiden. Det finns egentligen ingen anledning att vänta tills man kommer i "rätt" storlek. Alla människor är vackra, och alla kan ta fram det vackraste hos sig, oavsett klädstorlek. Att lära sig vilka färger som passar bäst ger dig en chans att stråla redan nu! :)

2011-09-01 @ 17:58:26
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Grosir Baju Murah

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Jual Laptop

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Trend Otomotif Motor 2012

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0