Vad gör dig lycklig?

Jag såg den frågan på en internetsajt och gick in och läste vad folk hade svarat. Frågan ställdes 2009, men det här svaret tycker jag på ett bra sätt sammanfattar lyckokänslan som ibland kan komma över oss, utan att vi har någon logisk förklaring till det :)


"Lycka är ett stort ord.För mej är det inget man jagar. Jag tänker efter när jag kände Lycka senast-- det jag kallar Lycka.= fullständig harmoni. tror det var när jag var på väg hem i bilen. Körde ganska fort, såg solen lysa på de guldskimrande löven, i bilradion spelades något jag tyckte om. Alltså : inget särskilt hände. Ändå: Kom en sådan otrolig känsla av LYCKA som ej går att förklara med ord."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0