Sprudlande glad

Åh, vad det bubblar i magen av glädje så här på morgonen. Varför då, kanske ni undrar? För jag blir så glad att ni är så många som har hittat till min blogg, och att ni gillar det jag skriver, och att ni återkommer - dag efter dag! Och att ni dessutom verkar sprida det vidare och rekommendera min blogg till vänner, för varje dag när jag kollar på besöksstatistisken så har dagen slagit besöksrekord :)))


När jag startade bloggen i januari var jag så glad att 20 personer hade hittat hit och att det var någon som faktiskt läste det jag skrev. Och nu är ni många, många fler!


Tack!! Ett stort, ödmjukt tack! Det gör mig så glad!


Ha en fantastisk dag idag!!! Det tänker jag ha :) En bra start på en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag förstår att du får fler och fler läsare för din blogg är riktigt bra. Jag hittade hit för ett kort tag sedan och ser fram emot dina inlägg som är helt i min "stil". Jag är dock inte så bra på att "lämna spår" efter mig men idag så... =)



Nu skall jag ha en underbar dag jag också. Här skall snickras =)

2011-08-09 @ 09:55:12
Postat av: balansilivet

Åh, vad duktig du är som kan snickra :) Säger jag avundsjukt och sneglar på "min" trädgårdsbod :)



Och tack för din kommentar! Er feedback ger mig så mycket, och det är så roligt att ni uppskattar det jag skriver!

2011-08-09 @ 10:56:22
Postat av: Yve

Är inne o läser din fina blogg flera ggr varje dag. Du ger mig mycket energi med dina olika tänkvärda inlägg. Kram

2011-08-09 @ 12:05:13
Postat av: balansilivet

Yve: Tack! Jag var lite tveksam till att börja blogga med tanke att jag hört att bloggare fick så mycket elaka kommentarer, men ni är ju helt fantastiska!! Kram

2011-08-09 @ 12:58:13
Postat av: Veronica

Jag gillar verkligen din blogg,är så glad för att jag har hittat hit,du inspirerar mer än du kan ana!!

2011-08-09 @ 20:27:28
Postat av: balansilivet

Tack Veronica! Jag är också jätteglad att du har hittat hit :) Och jag blir otroligt glad över att få inspirera, och att du uppskattar mina inlägg! Kram till dig!

2011-08-09 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0