Också träning ;)

Ikväll passade jag på att gå ut och klippa häcken, eller en del av den. Jag har ganska mycket häck runt min trädgård, både på framsidan och på baksidan.


Då jag klipper häcken med en vanlig häcksax blir det bra träning för armmusklerna :) För att det inte ska bli för jobbigt brukar jag dela upp häcken på tre etapper; en på framsidan och två delar på baksidan. Varje år tänker jag att jag ska köpa en elektrisk häcksax för det är rätt jobbigt att klippa. Men så är jag klar, tänker att det där var bra för mina triceps, och så blir det ingen häcksax ;) Ett par gånger per år ska den klippas också.


I häcken bor det någon typ av kryp som biter rätt rejält så nu kliar det över hela armarna och benen. De blir nog lite sura när jag klipper i deras bo :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0