Min höstplanering

Saker jag vill göra i höst:


- åka tillbaka ner till Skåne och titta närmare på Tenngården och se om det kan bli ett bra ställe för mina kurser



- åka till Stockholm med dottern och hälsa på en vän från vårens Mallorcaresa


- låta yogan få ta mer plats i min vardag


- fortsätta ridningen, men nöja mig med en gång i veckan plus kanske någon helgritt på islandshästar som komplement. Funderade ett tag på att utöka till två ridlektioner per vecka, men gillar inte att boka upp mig för mycket.


- vara funktionär på fler ridtävlingar och ha mer tid till att pyssla om hästarna, när det funkar för mig med allt annat


- forsätta hitta på roliga saker med dottern


- åka till Stockholm på min födelsedag och gå på årets stora hälsomässa - Allt för hälsan som är i november


- ge mig själv en spaweekend i födelsedagspresent, troligen på Varbergs kurort som jag älskar. När man ger sig själv en födelsedagspresent får man precis det man vill ha :)


- ett besök i Örebro hos lilla mamsen


- fortsätta att utveckla nya vänskapsrelationer med fantastiska människor jag mött under det senaste året :))


- ha en tjejmiddag hemma hos mig


- ta mig mycket tid att bara vara, gosa med katter, mysa med dottern


- fortsätta att förkovra mig inom mina intresseområden


- vara ute i naturen så mycket som möjligt


Ja, så ser min höstplanering ut. Hur ser din ut? Vad vill du fylla dina dagar med? Mm, jag ser fram emot hösten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0