Lite avslagen dag

Idag skulle jag egentligen inte ha varit på kontoret alls, då planeringen var att jag skulle ha en teambuildingdag på mitt favoritställe för konferenser - Säröhus. Sedan jag började jobba igen efter semestern har jag planerat och finslipat dagen och i början på veckan var allt klart. Dagens program var spikat, alla övningar utvalda och utskrivna, alla föreläsningar förberedda, och jag såg fram mot en dag med ivriga människor på en fantastisk plats, en ljuvlig miljö och jättegod mat.


Och igår fick jag ett mail att en av deltagarna fått influensa och lunginflammation och de var tvugna att skjuta upp den dagen till ett annat datum längre fram.




Så är livet ibland. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Det kan bli bra ändå, men en stund kan man unna sig att känna besvikelsen när det inte blev som man tänkt sig. Sen är det dags att ladda om, och fördelen med att jag inte är på teambuilding nu är att jag kan vara med på ett möte jag annars missat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0