Höstmys

En, av många, saker jag verkligen gillar med att bo i Sverige är att vi har fyra olika årstider, var och en med sin charm. Jag gillar verkligen alla årstider!


Nu när sommaren går mot sitt slut, och vi närmar oss nästa årstid, hösten är det härligt att dekorera hemma med ljus, ta in naturen och krypa upp i soffan med en bok i mysiga kläder och en kopp te.


 







 

Men även vintern är en fin årstid tycker jag, speciellt de senaste två åren när vi har haft så mycket snö. Titta bara på dessa bilder jag hittade i datorn, som dottern tog förra vintern. Visst är det vackert?

 










 



Och där är ju jag, uppe i vår skog vid toppen till pulkabacken :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0