Bra service

Något som får mig att må bra är när jag träffar på människor som i sitt yrke ger det där lilla extra. När man känner sig extra omhändertagen.


Just nu fick jag ett sådant tillfälle. Förra veckan var jag på polisstationen för att skaffa nytt pass till dottern. Vi fick vänta ganska länge på vår tur, men det var ok för vi träffade en trevlig dam i luckan som hjälpte oss med allt för passet. Det skulle ta max fem arbetsdagar, vilket är bra mycket kortare tid än förr i tiden. Och bra då vi om ett par veckor åker till Frankrike.


Trots att vi var där på onsdag eftermiddag, fick jag redan på fredag eftermiddag ett sms om att passet var klart att hämta ut. Wow, vilken service!! Två arbetsdagar och det var klart. En eloge till passavdelningen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0