Oväntad paus

Idag på jobbet kände jag mig ovanligt trött, och frös lite. Tänkte att jag nog tagit på mig lite för tunt och att vårvärmen inte riktigt var här än.


Kom hem och kände mig lite hängig. Bestämde mig för att ta tempen och utesluta att jag var sjuk, men termometern visade nästan 39 grader. Inte så konstigt om man känner sig hängig då :)


Ikväll hade jag inget inplanerat utan hade tänkt njuta av en lugn kväll hemma på egen hand. Hade inte tänkt att det skulle vara nedbäddad med en yllefilt och ligga och frysa.


Jag hoppas att det är ett tillfälligt feberutslag som är bort imorgon. Resten av kvällarna denna vecka har jag roliga saker att se fram emot. Mest ser jag fram emot imorgon kväll då jag har biljett till att lyssna på en föreläsning av Bengt Brülde, en av landets främsta lyckoforskare. Får se om febern tillåter det. Håll tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0