En plats på landet

Jag är så glad över min lilla trädgård, och möjligheten till att ha ett extra utrymme, ett extra rum, när vädret är så här fint. Jag trivs också enormt bra i min lägenhet, där jag nu bott i elva år. Jag har aldrig trivts så här bra i någon annan av mina bostäder.


Men jag när en dröm om att ha en liten stuga på landet, gärna i engelsk "cottagestil". Då vår familj är liten behöver inte huset vara stort, men det ska ha en fin trädgård där vi kan odla, njuta och ha det skönt, både människor och djur. Den här trädgården tycker jag om



I trädgården ska det också finnas plats för vila och kontemplation. En stor härlig hängmatta vill vi ha. Gärna så vi kan ligga där både dottern och jag, och vagga lite lugnt (eller busa lite kanske .))


Min stuga vill jag gärna ha nära havet, dit jag kan promenera när jag vill röra på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0